Friday, 20 January 2012

I Dont Know.:)

  assalamualaikum,kaifa hal-luk?sihat?alhamdulillah. . .guys. . sini ade luahan hati sket.
ALLAH tu sgt dekat kn?terlalu dekat.ade problem,cerite kt DIA.insyaALLAH,ade jawapannye.kite x ptut ragu2 dengan pertolongan DIA.kalau xde jawapan,usaha lagi.jgn takut utk buat baik.even kite buat baik sebesar zarah je pun,xpe.ALLAH Maha Mengetahui.yg penting,IKHLAS.ape yang dimaksudkan dengan ikhlas ni?ikhlas means,kite buat baik,then xnk org tahu.umpama semut hitam di atas batu hitam pd waktu malam.no one knows right?tp sape yg tahu?ALLAH.




kite ade seorang kawan.contoh. . .name die.  .aa.  .C lah senang.die kalau buat baik,mmg xnk bgitau org.die diam je.walaupun kite nampak.bile kite tye,die just senyum.baikkan die?mmg baik.then,kite ade sorang lagi kawan,namenye. . .G .die. . .x tau nk ckp.mmg lah,kadang2 saket gak hati kawan dgn die.kesabaran mmg teruji ble die x pki2 tudung lg walaupun dah baligh.hari tu rase nk menangis ble nampak die berpegangan tgn dengan bfnye yg bkn mahramnye. ..sape x terkejut woe..  T.T



mmg dah rase xnk kawan die.takut terpengaruh.tp,cbe fikir,bknkah org ni yg perlukan bantuan kite?untuk ke jalan yang benar?untuk mengenal ALLAH?sejahat mane pun die,die kawan kite.walaupun x sejati mane,kene tolong die.lagipun,batu pun akn berlekuk kn kalau selalu kene air?so,i need u guys.tolong doakan die.insyaALLAH hati die akn terbkk utk bertaubat.nothing is impossible.oklah.tata.sayang korang.muah!!
syukran :)

No comments:

Post a Comment